piątek, 23 października 2015

pudding jaglany z jagodami goi i orzechami

pudding jaglany z jogurtem migdałowym, kardamonem, cynamonem, ekstraktem z wanilii, kremem daktylowym, orzechami włoskimi i jagodami goi
millet pudding with almond yogurt, cardamom, cinnamon, vanilla extract, dates cream, walnuts and blueberries goi

Boże, życie jest samotnością, pomimo wszystkich tych działających jak narkotyk rozrywek, natarczywego blichtru bezsensownych potańcówek, pomimo fałszywych uśmiechów, które wszyscy mają przyklejone do twarzy. A kiedy uda się znaleźć kogoś, przed kim można otworzyć duszę, to słowa, które się wtedy wypowiada, wprawiają w osłupienie - są takie wyblakłe, brzydkie, bezsensowne i osłabłe od zbyt długiego trzymania w ciasnej ciemnicy własnego wnętrza. Przyznaję, jest radość, spełnienie i przyjaźń - ale samotność przerażająco świadomej duszy jest straszna i przytłaczająca. 

Sylwia Plath

10 komentarzy:

  1. Jaglany <3 i dodatki przepyszne! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jadłam guacamole :) Z hummusem też są smaczne. :)
    Mam nadzieję, że to tylko jesienna chandra i wszystko się ułoży - mocno trzymam za Ciebie kciuki. Trzymaj się

    Bardzo lubię takie puddingi zwłaszcza z kakao, masłem orzechowym i bananem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta czarna miseczka sprawia, że każde podane w niej śniadanie wygląda magicznie, kolorowo i tajemniczo :) bardzo piękne słowa, tak prawdziwe, że aż nieco mnie uderzyły.. ale nie negatywnie, a uświadamiająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam zestaw tych czarnych misek :) i wszystko w nich smakuje lepiej ;)

      Usuń
  4. Pyszny pudding- choć w tym poście moją uwagę bardziej przykuło to co napisałaś na dole. Przez chwilę, miałam wrażenie, że częściowo odnosi się to do "dawnej" mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jogurt migdałowy? Zaintrygowałaś mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. pudding w takiej wersji musi być idealny:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda jak wykwintny deser, serio :)
    Sylwia Plath jest taka przytłaczająca w swojej bezpośredniości... I szczerości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, to jedzonko bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń