poniedziałek, 16 listopada 2015

kokosowa owsianka z truskawkami i gorzką czekoladą

owsianka z mlekiem kokosowym, truskawkami i gorzką czekoladą
porridge with coconut milk, strawberries and dark chocolate

W żaden sposób nie potrafię zrezygnować z gorzkiej czekolady. Przy jesiennych chłodach ciągle gdzieś mi się plącze po głowie. Może to i dobrze. Przynajmniej cieszę się dobrym humorem. ;)
Poza tym śniadanie nie prezentuje się nadzwyczajnie ale przy moim trybie życia i coraz mniejszej ilość wolnego czasu, śmiesznie łatwe posiłki i nadzwyczajnie smaczne stają się na wagę złota.
Poza tym muszę się wam pochwalić,że zostałam mianowana sekretarzem Wydziałowej Komisji Ekonomicznej i wygrałam konkurs, o ten tutaj. Jednak mam trochę szczęścia w życiu a tak ostatnio narzekałam ;)



15 komentarzy:

  1. pyszna owsianka i jaki piękny kolor ma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjadłabym truskawki :) Uwielbiam łączyć ten owoc z gorzką czekoladą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale dawno nie jadłam truskawek. Chyba muszę nieco uszczuplić zapasy z zamrażarki:)
    Gratuluję sukcesów;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kokos, truskawka i czekolada? Jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń

  5. Niestety wiele na to wskazuje, ale miejmy nadzieję, że jednak nie :( Boję się tego :(
    Przepraszam ale nie chcę zanudzać Cię moimi problemami - masz swoje i głupio mi będzie jeśli

    jeszcze poznasz moje. Troszkę mi się nie powodzie ale to też nie jest nic strasznego - spokojnie



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz po prostu jakoś mi się nie układa i jeszcze mam "spięcia" z tatą ;/

      Usuń
  6. Gratulacje jeszcze raz :) Uwielbiam tę piosenkę, a taką owsiankę bym sobie zjadła, ale ostatnio moje śniadania są byle jakie, jedzone w biegu, z czego nie jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam gorzką czekoladę oraz cacao z cynamonem, imbirem i miodkiem - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Ci gratuluję, na pewno sobie zasłuzyłaś w pełni ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiaj wysłałam paczkę z twoją wygraną, daj znać jeśli już dojdzie, bo różnie bywa z tą pocztą :)

    OdpowiedzUsuń