poniedziałek, 7 września 2015

wiórki kokosowe & jajecznica

jajecznica z wiórkami kokosowymi podana z bułką pełnoziarnistą z dżemem wiśniowym i jagodowym
scrambled eggs with desiccated coconut and wholemeal roll with jam cherry and blueberry

Szalenie ciężko było mi wstać z łóżka, męczący weekend w pracy, potem jeszcze zebranie dotyczące nowej oferty, dobrze że nie musiałam wracać nocnym. Tak czy siak dziś zapragnęłam zjeść jajecznicę i jednocześnie miałam ochotę na coś kokosowego. W związku z tym stworzyłam taki dziwny, kulinarny twór i szczerze mówiąc zasmakowało mi to połączenie. 


10 komentarzy:

  1. Jajecznica na słodko? Ciekawe :)

    Wiesz pogoda dzisiaj deszczowa - nic dziwnego, ze nie chciało Ci się wstawać i jeszcze te zmęczenie.... Dużo się u Ciebie dzieje ale proszę pamietaj o wypoczynku :)

    Dziękuję...:) Wiesz bratem się nie przejmuję. Olałam go i tyle.. Jego sprawa czy pamięta, czy nie. Płakać nie będę - ja o jego urodzinach pamiętam, składam życzenia, dam upominek i nie mam wyrzutów. To czy ktoś inny pamięta o mnie to tylko i wyłącznie jego sprawa :)

    A Ty chyba też świętowałaś w sierpniu. Zgadza się ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama wielce się zdziwiła gdy przygotowałam jajecznicę z jabłkiem. I choć dalej chyba się do tego połączenia nie przekonała, to już nie jest jej ono jednak obce ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Jajecznica z wiórkami kokosowymi?Oh nie,nie nie nie ja ją muszę zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Milion razy chciałam zrobić kokosowa jajecznicę, ale zawsze pukałam sobie w głowę - chyba następnym razem się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie Ty się podziewałaś przez ten czas? Nawet nie wiesz jak brakowało mi tutaj Ciebie i właśnie takich śniadań <3

    OdpowiedzUsuń
  6. To tylko pozazdrościć :) Ja czekam na babie lato ;)
    Toż to rodzony brat :) A może pamiętał tylko udał że jest inaczej? Może nadal się na mnie gniewa? Kto go tam wie.. zresztą mam to gdzieś :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś, gdzie się kochana chowałaś?! Tęskniłam :<
    Cieszę się, że jesteś! I ta jajówka...kocham na słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ten kokosowy motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś w tym jest.... :P Sama się o tym przekonałam wielokrotnie na przykładzie brata

    OdpowiedzUsuń