wtorek, 8 września 2015

makaron z jarmużem


3 gniazdka makaronu Pastani Capellini D'Angelo
200 g twarożku kanapkowego
kilka garści jarmużu
3 ząbki czosnku
1 czerwona cebula
1/2 czerwonej papryki
oliwa z oliwek
sól 
pieprz
bazylia
słonecznik do posypania

Jarmuż ugotowałam w osolonej wodzie.  Potem przełożyłam go na patelnię z rozgrzaną oliwą i lekko podsmażyłam. Dodałam przeciśnięty przez praskę czosnek, pokrojoną cebulę, paprykę, przyprawy i jeszcze chwilę podsmażyłam. Kolejno dodałam twarożek kanapkowy. Makaron ugotowałam al dente w osolonej wodzie z dodatkiem oliwy. Następnie przełożyłam go na patelnię i wszystko razem wymieszałam. Na koniec danie posypałam nasionami słonecznika.

Wegetariański obiad V


5 komentarzy:

  1. Nigdy nie jadłam jarmużu :) Dziękuję za udział w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstyd się przyznać, ale ja nigdy nie jadłam jarmużu! :O

    OdpowiedzUsuń
  3. , Dziękuję - miło mi to słyszeć :) Zastanawiam się, czy nie poprosić by przedłużyli akcję o miesiąc ;)

    OdpowiedzUsuń