piątek, 30 października 2015

tosty francuskie z migdałami i jagodami goi

tosty francuskie z cynamonem, cukrem waniliowym, migdałami i jagodami goi
french toast with cinnamon, vanilla sugar, almonds and wolfberry

Śniadanie z cyklu " O mój boże, Zuza, nie kupiłaś świeżego chleba a ten który masz przypomina kamień" No to co? Tosty francuskie, przynajmniej dzięki jajku pieczywo zrobi się miękki. Tak też się stało. ;)

Wczorajszą imprezę halloweenową uważam za udaną. Naprawdę potrzebowałam oderwania. I jednego dnia na odreagowanie, na uczelni dużo się dzieje, dużo do zrobienia a jutro do pracy. Cieszę się ostatkami wolności. 


11 komentarzy:

  1. Moje imprezy halloweenowr wspominam najlepiej ze wszystkich, ten klimat :D Cieszę się, że i Tobie udało się oderwać i dobrze poczuć. Nie tylko Ty dziś pracujesz :) a jeśli chleb jest twardy, ale dobry, to nie ma co się go pozbywać - lepiej zrobić tosty albo pudding :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę tego z Biedronki ze wzgledu na skład... benzoesan sodu i kwas askorbinowy to rakotwórczy benzen a ja muszę tego unikać ;/

    Tosty francuskie - dawno jadłam :) A czerstwy chleb lubię a taki twardy jak kamień moze zastąpić sucharki :P

    Ostatki wolności??? Masz na myśli powrót na uczelnię? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodziło mi o to,że zostało mi kilka godzin do następnego dnia a dziś do pracy :D

      Usuń
  3. Ja dzisiaj się w końcu zebrałam na ich zrobienie, genialny smak ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale nie trzeba mieć świeżego pieczywa z rana by wyczarować pyszne śniadanie! Przecież są tosty francuskie i to o wiele lepsze od zwykłych kanapek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tosty francuskie to właśnie super sprawa :) W ogóle tosty - ja uwielbiam...
    Mnie halloweenowa impreza tym razem ominęła, ale co się odwlecze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przybijam wirtualną piątkę! Właśnie zjadłam tosta francuskiego na drugie śniadanie ;)
    Miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tosty to ulubione danie w moim domu :)

    OdpowiedzUsuń