czwartek, 5 listopada 2015

waniliowa muffinka z mikrofali

waniliowa muffinka z mikrofali z jogurtem naturalnym i śliwką
vanilla muffin with microwave with natural yogurt and plum

I mogłabym kierować się najbardziej racjonalnymi czynnikami, jakie może sobie dusza wyobrazić, ale niechybnie przegrywam każdą batalię z moim sercem. I nie chodzi tutaj tylko o relacje międzyludzkie,  także o czynniki i incydenty, które mogą stworzyć moją przyszłość właśnie przez to,że w podejmowanych decyzjach za każdym razem stawiam na piedestał emocje. Chyba już tego nie wyplenię. 

Chwila odpoczynku od natłoku obowiązków zdecydowanie mi się przyda. Dziś wybieram się na potańcówkę w stylu latino. Potrzebuję fizycznego zmęczenia, gdyż te intelektualne potyczki na zajęciach są w stanie zmęczyć najtwardszego człowieka.



13 komentarzy:

  1. Nigdy nie byłam na takiej potańcówce.. ale też zrobiłam sobie dziś dzień odpoczynku. Taka muffina też by mi się przydała, tylko mikrofalówki nie posiadam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie robiłam jeszcze muffinki z mikrofali ale zdecydowanie muszę nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za muffina z mikrofali to ja już się zabieram nie wiadomo ile czasu, a przecież to jest kwestia... 5 minut? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śniadanka z mikrofali bardzo często mnie ratuję, gdy rano zaśpię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami żałuję, że nie mam mikrofali :P

    OdpowiedzUsuń
  6. mimo że nie gustuje w takiej muzyce to piosenka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę spróbować zrobić taką muffinkę, wygląda pysznie ;*
    Pozdrawiam i zapraszam

    Www.aleksandrakobylnik.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. ojjaaa ale bajer wygląda słodkość:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś wszystko z mikrofali mi strasznie wysycha :<

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma to jak muffina o poranku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mikrofalówkowych wypieków niby nie lubię, ale jeden ostatnio uratował mi śniadanie, więc podchodzę do nich coraz bardziej pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hit nad hitami - uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń