piątek, 4 grudnia 2015

wegańska cynamonowa bułeczka

wegańska cynamonowa bułeczka podana z masłem orzechowym i orzechami włoskimi
vegan cinnamon bun with the peanut butter and walnuts

2 łyżki mąki żytniej
łyżka płatków jęczmiennych
3 łyżki mleka kokosowego
1 łyżeczka proszku do pieczenia
szczypta soli morskiej
1/2 łyżeczki cynamonu
1 lyżeczka nasion chia + 3 łyżeczki wody
łyżka suszonej żurawiny
łyżka sezamu
łyżka oleju kokosowego
łyżeczka masła orzechowego
kilka orzechów włoskich

na początek połączyłam w miseczce suche składniki (mąkę,płatki, przyprawy, proszek do pieczenia, żurawinę, sezam) kolejno dodałam mleko, chia połączone z wodą oraz olej. po wymieszaniu wszystkich składników, wstawiłam masę do mikrofalówki na 3,5 minuty. po wyciągnięciu przełożyłam bułeczkę na talerz, posmarowałam masłem orzechowym i ozdobiłam orzechami włoskimi.

13 komentarzy:

  1. miamii! wygląda bardzo zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczypta rozkoszy z rana :)
    Boję się mojej dwudziestki, a zbliża się z prędkością światła - co ten czas...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeej, cynamonowa buła! I do tego to masło z orzechami, jakaś rozpusta :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że jakoś sobie radzisz.. nie poddawaj się <3

    A bułeczka rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta bułka jest niesamowita! Idealnie wpasowuje się w moje kubki smakowe, więc przepis zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś przez cały dzień czuję zapach cynamonu, a teraz twoja bułeczka. To chyba jakiś znak;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm, ale smaki! Cynamon? Masło orzechowe? Jest taka dla mnie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej, wspaniała bułeczka :D Zrobiłabym takich więcej <3 Super, że z mikrofali- szybka w wykonaniu <3

    OdpowiedzUsuń
  9. I to z mikrofali taki wypiek? Ciekawa koncepcja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Merry Christmas

    http://chicporadnik.blogspot.com/2015/12/merry-christmas-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Wypróbuję przepis, bo bułeczka wygląda bosko :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super bułeczka, do tego o moim ulubionym smaku :) nie musi być cinnabon :D

    OdpowiedzUsuń
  13. o muszę koniecznie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń