środa, 9 września 2015

bananowo-waniliowe placuszki

bananowo-waniliowe placuszki z płatkami migdałowymi
banana-vanilia pancakes with  almond slices

Wczoraj po powrocie z pracy miałam mały kryzys. Poczułam się bardzo samotna. Więc dzisiejszy poranek zdeterminował mnie do tego, abym stworzyła śniadanie idealne na poprawę nastroju. 

2 łyżki płatków owsianych
2 łyżki mąki żytniej
1 łyżeczka proszku do pieczenia
małe opakowanie jogurtu waniliowego
1 rozgnieciony banan
1 jajko
1 łyżka oleju 
płatki migdałowe do posypania

Na początek połączyłam ze sobą płatki owsiane, proszek do pieczenia,jogurt waniliowy, banana i jajko i mieszałam do momentu połączenia się wszystkich składników. Potem dodałam mąkę i olej. Wszystko ze sobą wymieszałam. Teflon rozgrzałam, następnie zaczęłam nakładać po czubatej łyżce ciasta. Smażyłam oczywiście z dwóch stron. Przełożyłam na talerz i posypałam płatkami migdałowymi. 

14 komentarzy:

  1. Postaram się :) Już napisałam i zobaczę co z tego wyniknie :)

    Samotność... nie ma nic gorszego... Ja również często tak się czuje :( Mówią, że pomagają zwierzęta....

    A dobre jedzenie zawsze poprawia humor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To też ale nie zawsze jest to możliwe - niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Swego czasy wygrałam konkurs z Primaviki ale jedna z nagród doszła do mnie z niespodzianką w postaci pleśni. Oczywiście od razu napisałam do Primaviki wraz z dowodem w postaci zdjęcia. Obiecali mi dosłać słoiczek z pasztetem następnym razem i nie dosłali. Minął rok a ja wspomniałam u nich na facebooku o tym incydencie i oni postanowili mi wysłać ten pasztet a hummus to był taki bonus ;) Z Primaviki jesst drogi - szukaj w Piotrze i Pawle i Stokrotkach ale w Biedrze bywa hummus - czytałam, ze jest przepyszny ;) Kosztuje chyba 6 zł i tam masz 300g i trzy smaki :)

    www.google.com/search?q=hummus+Biedronka&client=firefox-a&rls=org.mozilla:pl:official&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAWoVChMIw6nRqvDpxwIVh4RyCh2_egfj&biw=1024&bih=629#imgrc=DRHNgpgWdAUtgM%3A

    OdpowiedzUsuń
  4. Po przeczytaniu posta mam ogromną ochotę do Ciebie przyjechać i Cię przytulić. A właśnie, w jakim województwie mieszkasz? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie masz za co :) A jadłaś właśnie ten z Primaviki czy Biedronki?

    OdpowiedzUsuń
  6. mimo, że placuszki pomogły to nic nie zastąpi ludzkiego uścisku, oferuję free hugi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa co to był za hummus :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobre placki na dobry nastrój to bardzo dobry wybór! :) mam nadzieję, że smutasy długo nie będą Ci gnębić, trzymaj się ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie placuchy zawsze poprawiają humor! Banan i wanilia? To nie może być złe :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak dla informacji odnośnie hummusu :) Już kiedyś Ci o tym wspominałam przy masle orzechowym ale mogłaś zapomnieć ;)
    Produkty Primaviki są dostępne w Stokrotkach, Piotrze i Pawle, Realu, Społem, E.Leclerc, MarcPol, Chata Polska i właśnie w Almie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda :( A wiesz, że kiedyś słyszałam, że jakaś pizzeria do pizzy dołącza hummus ;) W telewizji mówili :)

    OdpowiedzUsuń